Cu 200 de milioane de utilizatori, aplicația Facebook Lite devine mai bună

de: Alexandru Puiu
09 02. 2017

Posesorii de smartphone-uri nu foarte performante sunt obligați să folosească Facebook Lite, iar aplicația optimizată pentru resurse limitate a fost actualizată.

Dacă aveți un smartphone cu Android, în momentul în care căutați Facebook pe Google Play veți avea două rezultate similare. Facebook și Facebook Lite oferă un nivel de funcționalitate apropiat, dar versiunea Lite este menită pentru terminale cu o configurație hardware limitată. Din acest motiv, există câteva opțiuni care lipsesc din Lite, dar datorită numărului foarte mare de utilizatori, oficialii companiei americane fac eforturi pentru a actualiza și acel program.

Sunt aproximativ 200 de milioane de utilizatori la nivel global de Facebook Lite. O conexiune slabă la internet și un terminal cu performanțe limitate întruchipează mediul perfect pentru acel program. Aplicația a fost lansată în 2015, dar pentru că inițial a putut fi descărcată doar în câteva teritorii, s-ar putea să nu o știți.

O nouă versiune de Facebook Lite a fost detaliată printr-o postare pe Facebook de către COO-ul companiei Sheryl Sandberg. Pentru prima oară, utilizatorii de business vor putea servi reclame utilizatorilor de Lite folosind o cantitate de trafic de date redusă semnificativ. Deși include câteva elemente noi de funcționalitate, aplicația cu pricina a devenit mai rapidă, asigurând în același timp o conexiune mult mai stabilă cu serverele companiei indiferent de viteza conexiunii la internet.

Studiile interne ale companiei au confirmat că utilizatorii de Facebook Lite tind să-și partajeze dispozitivele între ei. Din acest motiv, a devenit mult mai facil să schimbați utilizatorul folosit in-app. Noua versiune de Facebook Lite este poate fi descărcată gratuit folosind acest link de Google Play.

Cu această lansare, procesul de propagare al Facebook Lite continuă. Programul poate fi instalat pentru prima oară în Coreea de Sud, Israel, Emiratele Arabe Unite și Italia. Față de momentul lansării inițiale din Bangladesh, Vietnam, Nigeria, Nepal, Africa de Sud, Sudan, Sri Lanka și Zimbabwe, aplicația este acum disponibilă în 150 de țări.